Trochę sportu się przyda …

Witajcie ;*

Dziś post poświęcony ćwiczeniom i „zdrowemu odżywianiu” 😉

Często dostaję pytania „co Ty robisz, że taka chuda jesteś?”. Kochani i zaraz się uśmiejecie, bo nic … W sensie takim, ze nie mam żadnych zmodyfikowanych diet, nie chodzę i nie katuję się na siłowni – nic z tych rzeczy! Uwielbiam jeść, najbardziej słodycze! Z tego powodu postanowiłam zapisać się na siłownię. Nie ukrywam zdarzyło mi się wkręcić w domu w ćwiczenia z „Ewa Chodakowaska” czy z „Mel B”, ale to tak na chwilę bo potem, albo nadmiar pracy, albo brak motywacji i koniec … Pomyślałam, że zapiszę się na siłownię i to mnie bardziej zmotywuje. Faktycznie chodzę co drugi dzień i staram się wykorzystać ten czas w pełni. 

Pewnie zastanawiacie się też czy dopada mnie brak motywacji. Oczywiście, że tak, ale zaraz potem myślę, że nie będę musiała się ograniczać w jedzeniu, będę miała lepszą sylwetkę i jędrniejsze ciało… To działa!

W pracy modelki też nie mogę sobie pozwolić na całkowity brak ćwiczeń. 

Moje ulubione ćwiczenia?

Pomijając bieganie to większą część czasu poświęcam ćwiczeniom na brzuch, uda i pośladki.

Brzuch:

  • skłony tułowia z obciążeniem,
  • deska,
  • nożyce pionowe,

Nogi, uda i pośladki:

  • półprzysiady,
  • odwodzenie nogi w tył z nogą prostą w kolanie i zgięciem grzbietowym stopy,
  • wypady nóg do kąta prostego w kolanie,
  • ćwiczenia na maszynach,

Poniżej kilka moich ulubionych filmików z ćwiczeniami do których wracam 🙂

rozgrzewka

https://www.youtube.com/watch?v=rx2FMlf8sGU

10 minut – trening pośladków

https://www.youtube.com/watch?v=GCQBYPA2g9c

10 minut – trening brzucha

https://www.youtube.com/watch?v=gUY8RC96eTE

15 minut – płaski brzuch 

https://www.youtube.com/watch?v=PCB9F8AyLL0

turbo spalanie

https://www.youtube.com/watch?v=kfsfBJGFh2o

Zdjęcie 25.01.2018, 12 12 51

Zdjęcie 25.01.2018, 12 13 45 (1)

Zdjęcie 27.02.2018, 11 28 54

Ostatnimi czasy w mojej motywacji i dążeniu do lepszej sylwetki dołączył do mnie zespół @beraw_ewachodakowska <3 

Więc jak już mam ochotę podjeść, to podjadam ich batony, które po brzegi wypełnione są naturalnymi składnikami takimi jak nasiona chia, surowe kakao, chlorella, orzechy, burak czy kokos. W linii BE RAW znajdziecie również batony proteinowe zawierające aż 22,8g białka, oblane 86% gorzką czekoladą. 

Kuleczki BE RAW – Znajdziecie w nich 3 ciekawe propozycje małych kuleczek, którymi możecie się podzielić z innymi lub które będą towarzyszyć Wam przez cały dzień. Słodko-słona propozycja z klasycznym białkiem z serwatki, wersja z surowym kakao, orzechami z delikatną nutą mięty wzbogacona o białko wegańskie oraz aromatyczna kombinacja mango i orientalnych przypraw takich jak pieprz, kurkuma, cynamon i kardamon.

Zdjęcie 28.02.2018, 13 12 20

Zdjęcie 28.02.2018, 13 19 27

Zdjęcie 28.02.2018, 13 17 52

PS. Pamiętajcie, że regularne ćwiczenia nie tylko sprawiają, że nasza sylwetka staje się lepsza, ale też działają

korzystnie na nasze samopoczucie.

Co Was kochani motywuje do ćwiczeń?

Koniecznie dajcie znać w komentarzach! ;*

Jedno przemyślenie nt. „Trochę sportu się przyda …

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *