Sport to zdrowie :)

Typem sportsmenki, która codziennie jest na siłowni nigdy nie byłam i raczej nie będę. Jednak od czasu do czasu dla każdego wskazana jest odrobina ruchu. Przyznaje się, że uwielbiam spacerować po górach, a w tym roku nawet udało mi się zdobyć Kozi Wierch 🙂 Jestem z tego bardzo dumna, gdyż mam lęk wysokości, a trasa do łatwych nie należała.

Nie zawsze wybieramy z chłopkiem tak extremalne wejścia jakim było dla mnie wejście na Kozi Wierch 🙂 Czasem są to zwyczajne wędrówki np. Doliną Pięciu Stawów, Czarny staw, Morskie Oko itd.
Prócz górskich wędrówek zdarza mi się odwiedzić siłownię. Nie jest to co prawda częste, ale jak tylko mam taką możliwość to idę. Z moich ulubionych siłowni polecę wam LIFEAGE Premium Wellnes Club, którego jestem członkiem.
Więcej o tej siłowni znajdziecie tutaj: http://www.lifeage.eu/
Jeżeli zdarza się, że dość długo nie mam czasu pojawić się na siłowni to ćwiczę w domu z aplikacją „30 Dni Fit”. Super aplikacja, która ma różne stopnie zaawansowania i różne plany treningowe! Zachęcam do wypróbowania dla osób, które nie zawsze mają czas chodzić na siłowni, bądź lubią spokojnie ćwiczyć w zaciszu swojego mieszkania 🙂
Co do stroju na siłownię też chętnie podzielę się z wami moimi ulubionymi markami. Jedną z takich marek jest Staminawear. Firma ta jest na rynku nowa, ale już podbiła moje serce. Leginsy idealnie dopasowują się do ciała i w żaden sposób nie ograniczają ruchów przy wykonywaniu ćwiczeń!
Więcej o Staminawear znajdziecie tutaj : http://staminawear.pl/
Niektóre sieciówki takie jak np. H&M też mają swoje kolekcje sportowe, na siłownie, do biegania itd. Sama posiadam od nich kilka topów jak i leginsy z których jestem zadowolona! Wcale nie trzeba przepłacać by dobrze wyglądać i czuć się komfortowo w tym, w czym się ćwiczy!
Poniżej moje małe zbiory 🙂
Jeżeli macie jakiekolwiek pytania, piszcie 🙂
Zachęcam was też do obserwowania mojego profilu Snapchat

4 przemyślenia nt. „Sport to zdrowie :)

    1. Oczywiście 🙂 Aplikacja działa zarówno na androida jak i iOS. Jest tam 5 planów treningowych: pośladki/ramiona/odwłoki/nogi/całe ciało. Każdy z tych treningów ma 3 stopnie zaawansowania, po 2 plany treningowe. Jeden plan treningowy trwa 30 dni, oczywiście wchodzą w nie przerwy trwające 1 dzień 🙂

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *